Skip to main content

Word jij onze nieuwe medewerker boekhouding?

Wat zijn jouw taken?

  • Samen met een collega ben je verantwoordelijk voor het voeren van de algemene boekhouding.
  • Je zorgt voor het inboeken van alle inkomende facturen.
  • De boekhoudkundige verwerking van rekeninguittreksels en diverse operaties maken deel uit van jouw takenpakket.
  • Samen met de verkopers ben je verantwoordelijk zijn voor het debiteurenbeheer.
  • Je zorgt voor de voorbereiding, rapportering en analyse van de maandelijkse en jaarlijkse afsluitingen binnen de opgelegde deadlines.
  • Je verzorgt de intercompany-transacties.
  • Samen met jouw collega’s lever je de nodige informatie aan tijdens de jaarlijkse statutaire audit of bij andere audits.

Wie ben je?

  • Je hebt een bachelor boekhouding, accountancy, fiscaliteit.
  • Je bent zeer accuraat en je hebt goede communicatievaardigheden.
  • Je werkt goed in groepsverband maar kan ook je eigen werk autonoom organiseren.
  • Je bent flexibel en bezit een goede stressbestendigheid.
  • Je bent gemotiveerd om jouw taken nauwgezet en correct uit te voeren en je bent niet bang om uitleg te vragen aan jouw collega’s.
  • Je kan vlot overweg met MS Office en ervaring met Navision is een pluspunt.
  • Gezien wij een zusterbedrijf hebben in Ciney, ben je in staat om je vlot in het Frans uit te drukken.

Waar kom je terecht?

  • Je komt terecht in een internationale omgeving, maar met een gemoedelijke, familiale sfeer.
  • Er is ruimte voor initiatief, inspraak en vernieuwing.
  • We hebben een hands-on-mentaliteit en onze medewerkers worden naar waarde geschat.
  • De vacature kan voltijds of aan 80% worden ingevuld.

Is dit wat je zoekt?